Usein kysyttyä

Jäikö jonkin asia askarruttamaan mieltäsi? Katso usein kysytyt kysymykset löydätkö sieltä vastauksen.

Onko tämä totta?
Kyllä tämä on totta. Meillä on paljon toteutuneita projekteja ympäri Suomen. Myyntimme antaa tarvittaessa sinulle referenssiasiakkaidemme tietoja, joiden avulla voit varmistua puheidemme todenperäisyydestä.
Toimitteko koko Suomessa?
Kyllä, toimimme koko Suomessa. Asennukset järjestyvät mihin tahansa paikkakunnalle Suomessa. Myynnistämme voitte varmistaa tarkan toimitusajan paikkakunnallenne.
Mitä teen jos laitteisto ei toimi?
Ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun, p. 020 730 5333 tai yhteys@ilmalampopalvelu.fi ja otamme teihin yhteyttä pikimmiten, jotta ongelma saadaan poistettua. Vasteaikamme vikatilanteissa on max. 12h vikatilanteen kriittisyys huomioiden.
Mikä on maksuehto?
Maksuehto on 14 pv netto. Laskutamme palvelumme kuukausittain.
Miten mitoitan oikean ratkaisun?
Laitteiston mitoittamiseen vaikuttaa olennaisesti kiinteistön koko ja aiempi kulutushistoria. Tämän pohjalta me varmistamme kulloinkin riittävän järjestelmän ja otamme siitä vastuun.
Voiko palvelu todella sisältää kaiken tähän hintaan?
Palvelumme sisältää kaiken suunnittelusta aina huoltoihin ja korjauksiin asti. Asiakkaan on todella helppo laskea omat kiinteät kulunsa ilman yllätyksiä.
Miten jäännösarvo määräytyy?
Siten että laitteen kokonaiskustannus on jaettu laitteen teknisen käyttöiän mukaan 108 kuukaudella. Jokainen kuukausittain maksettu palvelumaksu pienentää jäännösarvoa. Jäännösarvo on siis sitä pienempi, mitä pidempään sopimus on ollut voimassa.
Miten sopimuksen voi irtisanoa?
Sopimus on irtisanottavissa milloin tahansa. Sopimuksen irtisanomisen yhteydessä maksetaan jäännösarvo.
Kuinka pitkä sopimus on?
Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva ja irtisanottavissa aina sopimuskausittain.
Kuinka pitkä takuu laitteistoissa on?
Vastaamme laitteistoista täysimääräisesti sopimuksen ollessa voimassa.
Kuinka kauan asentaminen kestää?
Asennustyöt kohteessa pyritään toteuttamaan yhden työpäivän aikana kiinteistön koosta riippuen. Vesi- ja lämpökatko pyritään pitämään mahdollisimman lyhyenä, tarvittaessa toteutamme väliaikaisen lämmityksen sähkökattilalla.
Mitä jää asiakkaan vastuulle?
Ilmalämpöpumppuratkaisussa asiakkaan vastuulle jää ainoastaan suodattimen imurointi noin 2-3 kertaa vuodessa.
Mitä jatkuva palvelu sisältää?
Palvelun sisältö on kattava; se sisältää suunnittelun, asennuksen, huollot ja korjaukset sopimuskauden aikana sekä konsultoinnin ja opastukset laitteen käytössä.